Το blog αυτό δημιουργήθηκε για να έχω τη δυνατότητα να συμμετέχω σε ένα ομαδικό blog, όπου είχα πρωτοδημοσιεύσει τις συνταγές που αντέγραψα εδώ τον Νοέμβριο του 2008 και όπου έκτοτε αναδημοσιεύω τις περισσότερες από τις συνταγές. Αν θέλετε να δείτε περισσότερα σχόλια σε κάποια συνταγή, πηγαίνετε στο παραπάνω blog και ψάξτε την.

4 Νοε 2008

Μαροκάνικο κουνελάκι με αμύγδαλα

Το περασμένο Σάβατο είχα μαγειρέψει για φίλους. Ήρθαν όλοι με το "κάτι" τους , τα πουλάκια μου! Η φίλη μου η Μαρία (που την αποκαλούμε "τρελή" - αλήθεια φαντάζεστε το λόγο;;; :-D ) αντί συνεισφοράς στο φαγοπότι μου έφερε ένα βιβλίο με μαροκάνικες συνταγές!
Χτες μου εμφανίστηκε με ... μια γαβάθα άγρια χόρτα από την Ελλάδα!!! Ναι!!! Πώς τα κατάφερε το θηρίο μη ρωτάτε (έχει τις σωστές γνωριμίες ίσως!) - πάντως τους δώσαμε και καταλάβανε (Κικίτσα εδώ να σε είχα να έλεγες τι χόρτα ήταν! Περισσότερα είδη απ΄όσα παρουσίασες - αν είναι δυνατόν!!!). Και ρωτούσε αν μου άρεσαν οι συνταγές του βιβλίου...
Τό 'πιασα λοιπόν το μήνυμα : για να μου φέρνει χόρτα από Ελλάδα πρέπει να της κάνω το τραπέζι με μαροκάνικα πιάτα! Έτσι απόψε δοκίμασα την πρώτη μαροκάνικη συνταγή, την οποία έκρινα καταλληλότατη για το site μας και σας την παρουσιάζω :
Χρειαζόμαστε
  • 1 κουνέλι σε κομμάτια
  • 100 γρ αμύγδαλα ασπρισμένα
  • 1 μεγάλο κρεμμύδι ψιλοκομμένο
  • 4 κουταλιές σούπας (ΚΣ) λάδι
  • 2 ΚΣ μαγειρικό βούτυρo
  • αλάτι, πιπέρι
  • 1 ΚΣ αλεύρι
  • λίγο νερό (25 cl λέει)
  • 2 κομμάτια κανέλα
  • μια πρέζα σαφράν (κρόκο) (προσοχή μη βάλετε πολύ αν δεν τρελαίνεστε για σαφράν - το λίγο όμως το χρειάζεται οπωσδήποτε - το λέω εγώ που δε μ΄αρέσει)
  • 1 κουταλάκι ginger (φρέσκο, τριμμένο)
  • 1 ματσάκι (μάλλον μικρότερο απ΄τα ελληνικά εννοεί - βάλτε κατά βούληση) μαϊντανό ψιλοκομμένο
  • και... σηκώνουμε τα μανίκια
    Τηγανίζουμε ελαφρά τα αμύγδαλα ολόκληρα σε λίγο από το λάδι και τα αφήνουμε στην άκρη. Ζεσταίνουμε το υπόλοιπο λάδι με το βούτυρο και ψήνουμε το κουνέλι και το κρεμμύδι σε μέτρια φωτιά γυρίζοντας κάθε τόσο. Μόλις ροδίσουν (μην παραπάρουν!) πασπαλίζουμε το αλεύρι, γυρίζουμε λίγο ακόμα και προσθέτουμε το νερό, τα αρωματικά και τα μπαχαρικά. Ψήνουμε σε χαμηλή φωτιά σκεπασμένο ανακατεύοντας κάθε τόσο μέχρι να μαλακώσει το κουνέλι και προσθέτοντας νερό αν χρειαστεί, ώστε να μείνει μπόλικη σαλτσούλα (προσοχή μην κολλήσει, μια κι έχει αλεύρι). Σερβίρουμε και επάνω σκορπίζουμε τα αμύγδαλα.
    Για συνοδευτικό έκανα το χατήρι του καλού μου και έφτιαξα πατάτες τηγανητές (όπως βλέπετε στη φωτό). Προσωπικά τις προτιμούσα βραστές. Πασπάλισα και με επιπλέον μαϊντανό.

    1 σχόλιο:

    Ανώνυμος είπε...
    Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από έναν διαχειριστή ιστολογίου.