Το blog αυτό δημιουργήθηκε για να έχω τη δυνατότητα να συμμετέχω σε ένα ομαδικό blog, όπου είχα πρωτοδημοσιεύσει τις συνταγές που αντέγραψα εδώ τον Νοέμβριο του 2008 και όπου έκτοτε αναδημοσιεύω τις περισσότερες από τις συνταγές. Αν θέλετε να δείτε περισσότερα σχόλια σε κάποια συνταγή, πηγαίνετε στο παραπάνω blog και ψάξτε την.

23 Σεπ 2009

ωμή αγκινάρα σαλάτα

Συνταγών από το αμερικάνικο site που αναφέρω εδώ συνέχεια με σαλάτα από ωμή αγκινάρα (για να είμαι ειλικρινής, η συνταγή ήταν για μια ρίζα που δεν έχω δει ποτέ στην Ελλάδα, αλλά που η γεύση της μοιάζει πολύ με αυτήν της αγκινάρας) :


Καθαρίζουμε τις αγκινάρες (ιστορία... αλλά αξίζει!) και τις κόβουμε σε λεπτά φετάκια προσθέτοντας ταυτόχρονα λεμόνι για να μη μαυρίσουν.
Ανακατεύουμε με ελιές συντηρημένες στο λάδι και κομμένες σε φετάκια ή κυβάκια, καλό ελαιόλαδο και φρεσκοτριμμένο κύμινο. That's all!

Εξαιρετικό σαν μεζές για ούζο !!

Υ.Γ. Τώρα που βλέπω τη φωτογραφία, πολύ "χλωμή" μου φαίνεται! Τι θα λέγατε για λίγο ροζέ πιπέρι και λίγο ψιλοκομμένο άνηθο;

2 σχόλια:

Nena είπε...

Η αγγινάρα δεν είναι απ τα καλύτερά μου. Τελος πάντων ως αλα πολίτα ή σουφλέ με τόνο κονσέρβα που την φτιάχνω κάτι γίνεται. Ωμή, αδύνατον να την φάω. Την έτρωγε ο πατέρας μου πολύ και στην Κύπρο υπάρχει ως ορντεβρ στα τραπέζια με άλλα πολλά καλούδια.

Greek food online review είπε...

Πολύ ωραία συνταγή σε αντίθεση με τη Nena οι αγκινάρες είναι από τα αγαπημένα μου λαχανικά.